Training “Vrienden maken” bij Open Ichthus

Op donderdag 10 juni start de training ‘Vrienden maken’ bij de Open Ichthus in Seghwaert. Deze training wordt georganiseerd door Ichthus en de sociaal cultureel werker van inZet en Indigo preventie verzorgt de training.

De training is bedoeld voor mensen die meer vriendschappen willen sluiten. Dat kan zijn: méér vrienden, maar kan ook zijn: betere contacten. De trainer van Indigo Preventie leert deelnemers aan de training over hun eigen rol in vriendschappen en over zelfvertrouwen. Zij krijgen meer zicht op eigen wensen en grenzen en ze ontwikkelen aanpakgedrag.

Data training: 6 donderdagen vanaf 10 juni tot en met 15 juli van 12.30 tot 14.30.

Locatie: Ichthuskerk Parkdreef 258

Er is ruimte voor een beperkt aantal personen.
Twee maanden na afloop van de training vindt de terugkombijeenkomst plaats.
Deelname is gratis.
Meer informatie en aanmelden kan via AnneMarie Hut: annemarie@stichtingpiezo.nl