Ouderen in Meerzicht blij verrast met heerlijke pannenkoeken tijdens NLdoet

Op zaterdag 29 mei hebben vele vrijwilligers, jong en oud, zich ingezet om 150 ouderen in de wijk Meerzicht te verrassen met heerlijke pannenkoeken. Ook de ouderen van de waterbuurtvereniging Meerzicht zijn blij verrast.  Deze gezamenlijke actie met NLdoet is georganiseerd door Piëzo en Palet Welzijn, beide werkzaam binnen het samenwerkingsverband inZet.

Jumbo Meerzicht heeft 50 pakken pannenkoekmix gedoneerd. J.F. Luiten Vleeswaren B.V. steunde de actie met een financiële donatie.  Hiervan hebben we extra pannenkoekenpannen kunnen aanschaffen, die zeer welkom waren voor deze uitdagende klus. NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland, wordt door het Oranje Fonds gefinancierd. Het was een geslaagde dag; de ouderen hebben genoten en reageerden enthousiast en verrast!

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist