Taalvrijwilligers gezocht bij Piëzo

Met taal kunnen we contact maken met andere mensen en het opent deuren als je de taal goed spreekt. In Zoetermeer zijn er mensen die om wat voor reden dan ook hulp of ondersteuning nodig hebben bij het -beter- leren de Nederlandse taal. Daarom is Piëzo op zoek naar nieuwe vrijwilligers die taalvaardig, sociaal en leergierig zijn.

Wat verwachten we van jou als vrijwilliger?
Natuurlijk een goede beheersing van de Nederlandse taal, waarbij we niet verwachten dat je een onderwijsachtergrond hebt. Het is wel belangrijk dat je betrokken bent bij mensen die de taal willen leren. Als je taalvrijwilliger wordt dan krijg je via het Taalhuis Zoetermeer, waar Piëzo partner van is, een basistraining voor taalvrijwilliger aangeboden.

Wat heeft Piëzo jou te bieden?
Je ontmoet veel enthousiaste mensen, gezelligheid en hebt contact met andere (taal)vrijwilligers. De taallessen vinden plaats op de locaties van Piëzo of bij samenwerkingspartners zoals basisscholen. Er is genoeg ruimte om je verder te ontwikkelen door trainingen en workshops te volgen.

Meer informatie of aanmelden?
Neem contact op met Janita Volders (06 55214961, janita@stichtingpiezo.nl) of Jocelyn Heidweiller (06 51948552, jocelyn@stichtingpiezo.nl).

Fotograaf: Herman Zonderland

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum