Taalvrijwilliger taalontmoeting individueel

Help jij graag mensen? Vind je het leuk om iemand de Nederlandse taal te leren?

Word taalvrijwilliger!

Als taalvrijwilliger bij Stichting Piëzo zet je je in om andere mensen te helpen de Nederlandse taal te leren. Wij zijn opzoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om iemand een uur per week individueel taalles te geven. Je spreekt tijdens de taalles bij iemand thuis af of op een andere locatie in Zoetermeer. Voordat je start met het geven van de taalles, volg je een training voor taalvrijwilligers.

Meer informatie of aanmelden

Heb jij een uurtje per week tijd en lijkt het je leuk om een ander te helpen en daarbij ook nog over andere culturen te leren? Meld je dan aan! Voor vragen of aanmelden kun je mailen naar bhumika@stichtingpiezo.nl