Start zumba les in PiëzoCentrum Meerzicht

Vanaf woensdag 16 november worden er zumba lessen georganiseerd vanuit PiëzoCentrum Meerzicht. Deze lessen worden georganiseerd door een enthousiaste vrijwilliger van Piëzo, die graag haar sportieve talenten deelt met anderen. De zumbales vindt plaats bij het Trefpunt van Middin op het Haagsebos van 09.45-10.45 uur. Deelnemers verzamelen om 09.15 uur in PiëzoCentrum Meerzicht en wandelen gezamenlijk naar het Trefpunt van Middin op het Haagsebos.

Piëzo is een organisatie waar mensen de kans krijgen om hun talent te ontwikkelen en delen met anderen.
Tijdens de zumba lessen is er gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar. De kinderoppas bevindt zich in PiëzoCentrum Meerzicht.
Datum: iedere woensdag
Tijdstip: 09.00 uur
Locatie: Trefpunt Middin, Haagsebos
Kosten: €3,- per les of tegen inlevering van cheque 3, 4 of 5 van de Zoetermeerpas

Voor meer informatie en aanmelden:
Femke Boerkamp
femke@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove