Sinterklaasfeest in Castellum

Op woensdag 30 november vindt in Castellum Palensteyn het jaarlijkse sinterklaasfeest plaats, georganiseerd door wijkbewoners en verschillende organisaties uit de wijk. Dit jaar wordt er voor en door ouderen weer een snertlunch verzorgd, komen sint en piet op bezoek en zijn er diverse optredens te zien van Circus Nevermind, en talenten van de Piëzo TalentenAcademie, worden kinderen geschminkt en is er pietengym voor kinderen van zes jaar en ouder. Van 12.15 uur tot 16.15 uur kan jong en oud volop genieten van het feest. Sint en piet zullen de feestelijke dag afsluiten om 16.15 uur. Voor de lunch en de optredens zijn toegangskaarten te kopen voor 1 euro per stuk. De kaartverkoop is aan de balie van wijkcentrum Castellum Palensteyn, Rakkersveld 253.

Het feest wordt georganiseerd voor en door jonge en oudere wijkbewoners en wordt ondersteund door –de samenwerkende- organisaties Middin, MOOI, Palet Welzijn, gemeente buurtsportcoach, Piëzo, basisscholen en Kern Kinderopvang. Het feest wordt financieel mogelijk gemaakt door de gemeente Zoetermeer, de gezamenlijke woningbouwcorporaties en supermarkt Dirk van den Broek.

12.15 – 13.45 uur – Snertlunch voor ouderen. Kosten, 1 euro.
14.15 – 15.15 uur – Bezoek van Sint en Piet. Optreden door Circus Nevermind en talenten van de Piëzo TalentenAcademie in de Cor van Zijpzaal. Kosten, 1 euro.
15.15 – 16.15 uur – Pietengym voor kinderen van 6 jaar en ouder.
Voor kinderen onder de 6 is er in het Castellum een ontmoeting met de Sint en Pieten.
Deze onderdelen zijn gratis.

Kaartverkoop aan de balie van wijkcentrum Castellum Palensteyn, Rakkersveld 253 op maandag/m donderdag van 09.00 uur tot 15.00 uur en vrijdag van 09.00 uur tot 12.00 uur

Voor meer informatie: Christine Advokaat, christine@stichtingpiezo.nl, 079-8887770

sinterklaas-2015-22

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?