Start nieuwe opleidingsgroepen Piëzo en mboRijnland

Twee nieuwe opleidingsgroepen met zevenendertig enthousiaste deelnemers zijn van start gegaan met de Entreeopleiding Dienstverlening en Zorg en de mbo2-opleiding Helpende Zorg en Welzijn. De deelnemers gaan hun kansen op de arbeidsmarkt verbeteren. Deze opleidingen worden verzorgd door Piëzo en mboRijnland.
Het mboRijnland verzorgt het onderwijsgedeelte van de opleidingen en Piëzo regelt stageplekken en de stagebegeleiding. De stageplekken worden gevonden binnen het netwerk van Piëzo en nieuwe partners worden benaderd om mee te doen. De deelnemers aan de opleiding gaan leren en stage combineren. Zij krijgen daarbij extra hulp op maat van vrijwilligers, zoals hulp met huiswerk, rekenen, Nederlandse taal of computerwerk.
Neem voor meer informatie over de opleiding contact op met Gioia Conte via gioia@stichtingpiezo.nl of 06-31687716.

Kookworkshop voor kinderen bij inZet Buytenwegh

Veel interesse in voorlichting over valpreventie

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken kennis met Parasporters

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie Paleinstein timmeren een lijst voor hun levende zelfportret