Start nieuwe groep Mbo1 Piezo & MboRijnland

Piëzo in Leiden is samen met MboRijnland weer gestart met de Entreeopleiding Dienstverlening en Zorg. Alweer de vierde groep enthousiaste deelnemers in fase 4 van de PiëzoMethodiek is deze opleiding gestart om hun toekomst op de arbeidsmarkt te verbeteren.
De opleiding wordt verzorgd door MboRijnland. Piëzo zorgt voor de stageplekken en de stagebegeleiding. De stageplekken worden binnen het netwerk van Piëzo gevonden en nieuwe partners worden benaderd om mee te doen. Deelnemers gaan leren en stagelopen combineren. Zij krijgen hulp van vrijwilligers met bijvoorbeeld huiswerk, rekenen, Nederlandse taal of computerwerk.
Voor meer informatie over deze opleiding, kan contact gezocht worden met Gioia Conte of Thera Leenman, EpiCentrum Slaaghwijk.
Telefoon: 071-5232022. Email: gioia@stichtingpiezo.nl