Start computercursussen in PiëzoCentrum Buytenwegh

Volgende woensdag 15 januari gaan nieuwe computercursussen van start in PiëzoCentrum Buytenwegh. Deze cursussen bestaan uit 8 lessen en zijn bedoeld voor mensen die al enige ervaring hebben met het gebruik van een computer en hun kennis graag willen verbreden. Tijdens de lessen wordt o.a. aandacht besteed aan het gebruik van Windows 10 en programma`s als Word, Excel en Powerpoint. De cursus start op woensdagavond 15 januari van 19.30 uur tot 21.00 uur en donderdagmiddag 16 januari van 12.30 uur tot 14.30 uur.

Voor mensen die weinig tot geen ervaring hebben met de computer start er 11 februari een cursus computer basisvaardigheden. Tijdens deze cursus wordt o.a. aandacht besteed aan:

• het opstarten en afsluiten van een pc
  • het werken met de muis
  • het gebruiken van internet
  • het schrijven en verzenden van een e-mail

Deze cursus is iedere dinsdagmiddag van 14:30 tot 16:30 en bestaat uit 8 lessen.

Inschrijven en kosten

Inschrijven voor de computerlessen kan door contact op te nemen met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 06 11715238.

Kosten voor alle 8 lessen zijn €40,-. U kunt ook gebruik maken van de Zoetermeerpas.

PiëzoCentrum Buytenwegh, Cesar Franckrode 62