Stadshart verrast ouderen met paasbrunches

Stadshart Zoetermeer heeft ervoor gezorgd dat 58 ouderen verrast werden met een heerlijke paasbrunch op tweede paasdag. Nikita Brandsen als vertegenwoordiger van de vastgoedeigenaren van Stadshart Zoetermeer: “we doen graag iets terug voor de mensen in Zoetermeer.” De website ‘Zoetermeer voor elkaar’, brengt aanbod en hulpvraag bij elkaar. Stichting Piëzo kent haar werkveld als sociaal-maatschappelijke organisatie en had de wens geopperd: “voor paasbrunches voor ouderen.” En zo kwam op maandag tweede paasdag alles bij elkaar.

Nikita Brandsen (Stadshart), Mirjam van Bijnen (directeur Stichting Piëzo) én Daan van (Isak en Daan) van “koffie bij Daan” hebben enthousiast personeel bij elkaar gekregen om mooie pakketten te vullen en vrijwilligers om deze rond te brengen. Vanuit het samenwerkingsverband Zoetermeervoorelkaar hebben vrijwilligers de brunches naar de ouderen gebracht. Onder deze vrijwillige bezorgers ook wethouder Robin Paalvast die vroeg uit de veren was op deze ‘zondag’. Om 9.00 uur stonden de pakketjes klaar. Allen gingen op pad met pakketjes en konden zo maar liefst 58 mensen verrassen met een heerlijk versbereid ontbijtje.

Foto: Wethouder Paalvast overhandigt één van de 58 paasbrunches aan een oudere in Zoetermeer.

De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken toeristische foto’s van een regenachtig Zoetermeer

Gezellige wijklunch bij inZet Centrum

Drukbezochte avond in Wijktuin Noordhove