Sportdag bij de Ambachtenwerkplaats van Piëzo

De Ambachtenwerkplaats organiseerde afgelopen woensdag een sportdag voor deelnemers, vrijwilligers, cliënten van Ipse de Brugge Maatwerk (IdBM) en wijkbewoners. In de ochtend gaf een enthousiaste vrijwilliger van Piëzo een workshop aerobics. Er werd een gezonde lunch gemaakt voor alle deelnemers die ze na het sporten gezamenlijk hebben genuttigd. De middag stond in het teken van buiten bewegen, ook in het kader van de Nationale Buitenspeeldag. Pro Patria stelde materiaal beschikbaar om buiten te kunnen badmintonnen en activiteiten met een bal te kunnen doen, zoals voetbal en basketbal.

De sportdag werd georganiseerd door Piëzo in het kader van de prokkelweek van Stichting Prokkel. Stichting Prokkel stimuleert organisaties, bedrijven, particulieren én mensen met een verstandelijke beperking om samen iets te doen tijdens de Prokkelweek: één week in het jaar als voorbeeld en inspiratie voor de rest van het jaar.

Fotograaf: Leslie van Eeuwijk

piezo talentenacademie oosterheem

Certificaten bij Piëzo TalentenAcademie beroepen spellen en games

Diploma-uitreiking Piëzo met voor iedereen een eigen feestje

workshops ambachtenwerkplaats lentehaan borduren

Online leren borduren van vrolijke lentehaan

sportmaatjes sportief wandelgroep zoetermeer.

Sportmaatje bij Sportief Wandelgroep Zoetermeer