Spaanse les bij inZet Centrum

Heb je altijd al Spaans willen leren, maar ben je er nog niet aan toegekomen? Dan heb je nu de kans om Spaans te leren. Op 11 september starten we bij inZet Centrum met Spaanse les. De les wordt gegeven door een vrijwilliger van Stichting Piëzo die je de Spaanse taal aanleert door middel van spreken, schrijven en lezen.

Vanaf 11 september elke maandagmiddag van 12.30 tot 14.30 aan de Rakkersveld 253. De kosten bedragen 4 euro per les; ook te voldoen met de Zoetermeerpas. Voor kinderen van 0-4 jaar is gratis kinderoppas aanwezig.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie