Kennissessies voor en door ouderen “Op reis door Japan”

Op woensdag 6 september zal vrijwilliger Jan van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over Japan. Aan de hand van verhalen en foto’s neemt hij je mee op reis en laat hij je kennis maken met de cultuur en natuur van het land van de rijzende zon.

Wil je deze kennissessie bijwonen? Kom dan woensdag 6 september van 14.45 tot 16:45 naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Wieneke Crince Le Roy, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via w.crinceleroy@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie