Sociale fietsenmakers gezocht

Houd jij van sleutelen aan fietsen èn, net zo belangrijk, vind jij het leuk om iemand anders te leren hoe je bijvoorbeeld een band plakt of een ketting weer op zijn plek krijgt? Kortom: anderen helpen bij alles wat belangrijk is bij het zelfonderhoud van een fiets.

Ben jij deze sociale sleutelaar en heb je de gelegenheid? Kom dan eens kennismaken bij de fietsenwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats inZet. Deze werkplaats is te vinden in Buytenwegh aan de Teldersode 25.

In deze werkplaats worden fietsen gerepareerd voor inwoners met een ZoetermeerPas. Bovendien kun alle inwoners hier ook terecht voor begeleiding bij het zelf repareren van hun fiets, zodat zij de volgende keer eenvoudige klussen aan hun fiets zelf thuis kunnen uitvoeren.

Heb jij interesse om dit mooie werk als vrijwilliger te begeleiden? Neem dan contact op met Femke Boerkamp via femke@stichtingpiezo.nl<mailto:femke@stichtingpiezo.nl> of via 06 46872086.