Sluit de week samen af met een kom verse soep in de Piëzo Ambachtenwerkplaats!

Op vrijdagmiddag is iedereen van harte welkom om aan te sluiten en samen te genieten van een kom verse soep. Iedere week verrassen we je met een heerlijke soep, geïnspireerd door de smaken van het seizoen. Onze enthousiaste vrijwilligers zorgen ervoor dat er om 12:00 uur een warme kom soep klaarstaat.

Dit is de gelegenheid om in een ontspannen sfeer de week af te sluiten, gezellig bij te praten en nieuwe mensen te leren kennen.

Iedereen is welkom! Dus schuif aan, neem anderen mee en geniet van een heerlijke soep en van goed gezelschap.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25. Deelname bedraag 2 euro per persoon.

In verband met de inkopen is het fijn om te weten hoeveel mensen er mee-eten. Je kunt je aanmelden door te mailen naar Nicoline Schol via n.schol@inzet-indewijk.nl of te bellen naar de locatie via 079-8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker

Plek bij de Studieplek in Noordhove