Schone straten in Palenstein door NLdoet

Tijdens NLdoet hebben kinderen van de Palensteinse basisscholen De Meerpaal, De Achtsprong en De Jacobsvlinder en vrijwilligers van inZet en de fractie van D66 zwerfvuil geruimd op pleinen, in straten en plantsoenen. De wijkwethouder van Palenstein, Robin Paalvast, gaf het startsein van NLdoet in Palenstein. NLdoet is de landelijke vrijwilligersdag, georganiseerd door het Oranje Fonds.

De kinderen kregen voor NLdoet een zwerfafval-les op school en na deelname aan de schoonmaakactie een echt certificaat van ‘Schoon is Gewoon’ van de gemeente Zoetermeer. Iedereen kijkt terug op een geslaagde en actieve dag met schone straten als resultaat! Meer informatie bij Christine Advokaat, sociaal cultureel werker van inZet Centrum, christine@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove