Creatief aan de slag op de Kinder Ambachtenwerkplaats

Iedere woensdag van 15:00 tot 16:30 uur kunnen kinderen (6 tot 12 jaar) bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats naar hartenlust creatief bezig zijn.

Houtbewerken, textiellessen, tekenen of schilderen; je kunt het zo gek nog niet bedenken of je kunt het maken en leren bij de Kinder Ambachtenwerkplaats. Iedere week is anders. Elke woensdagmiddag staan vrijwilligers van Piëzo klaar om de kinderen te begeleiden bij het creatief bezig zijn. Dit geeft kinderen een mogelijkheid om zich te uiten en hun creatieve talenten te ontdekken.

Duurzaamheid is voor de Piëzo Ambachtenwerkplaats erg belangrijk, materialen worden zoveel mogelijk hergebruikt.

Aanmelden is niet nodig, maar voor meer informatie kun je mailen naar nicoline@stichtingpiezo.nl of bellen naar 079-8881928.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25, Buytenwegh. Deelname is gratis.