Schilderen met bijenwas in PiëzoCentrum Oosterheem

Wilt u leren schilderen met bijenwas? Iedere maandag wordt in PiëzoCentrum Oosterheem aan het Zanzibarplein 21, door kunstenaar en Piëzo vrijwilliger Mos Adib les gegeven in het schilderen met bijenwas. De lessen zijn van 14.45 uur – 16.45 uur. Tijdens de lessen leert u schilderen volgens Encaustiek Art. Dit is een uitdagende techniek waarbij met warme bijenwas wordt geschilderd. Door middel van verhitting, inbranden en pigmenten kunnen prachtige texturen en gelaagdheid worden gecreëerd. De kosten zijn 4 euro per les of men kan betalen middels het inleveren van ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6.

Neem voor meer informatie of om aan te melden contact op met Natalia Sadinska, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Oosterheem, via 06-46863212 of natalia@stichtingpiezo.nl.