Repareer en maak je zomeroutfit in de Ambachtenwerkplaats

Wil je zelf je zomeroutfit maken? Of wil je leren hoe je kleding kunt repareren? Kom dan naar de lessen in de textielwerkplaats van de Ambachtenwerkplaats. Tijdens de zomervakantie kunnen deelnemers op dinsdag 21 juli en 25 augustus meedoen met deze workshops. Ervaren vrijwilligers staan klaar om jou de fijne kneepjes van het kleding maken te leren.

Datum en tijd:          Dinsdag 21 juli en 25 augustus van 09.15 uur tot 11.15 uur en 12.30 uur tot 14.30 uur
Locatie:                       Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25, in Buytenwegh
Kosten:                       € 3,- per keer, contant te betalen of met Zoetermeerpas

Neem voor aanmelden of meer informatie contact op met de Ambachtenwerkplaats, 079-8881928, femke@stichtingpiezo.nl.

Om de veiligheid van deelnemers en vrijwilligers te kunnen waarborgen hanteren we de richtlijnen en maatregelen rondom het coronavirus van het RIVM.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove