Maak je fiets zomer klaar in de Ambachtenwerkplaats

Ga je deze zomer met de fiets op pad? Kom dan eerst je fiets zomer klaar maken in de Ambachtenwerkplaats. Op maandag 20 en 27 juli van 09.15 uur tot 11.15 uur staan deskundige vrijwilligers klaar om je tijdens een workshop te leren hoe je zelf jouw fiets zomer klaar maakt.

De workshop is geschikt voor iedereen die vertrouwd wil raken om onderhoud of kleine reparaties zelfstandig aan de eigen fiets te kunnen uitvoeren. Tijdens de twee uur durende workshop leer je de basis die belangrijk is voor iedere sportieve- of recreatieve fietser zoals een band plakken, een kabel of zelf een spaak vervangen.

Datum en tijd:           Maandag 20 en 27 juli van 09.15 uur tot 11.15 uur
Locatie:                       Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25, in Buytenwegh
Kosten:                       € 3,- per keer, contant te betalen of met Zoetermeerpas

Neem voor aanmelden of meer informatie contact op met de Ambachtenwerkplaats, 079-8881928, femke@stichtingpiezo.nl.

Om de veiligheid van deelnemers en vrijwilligers te kunnen waarborgen hanteren we de richtlijnen en maatregelen rondom het coronavirus van het RIVM.