Repair Café Zoetermeer

Voorkom dat je apparaten moet weggooien

Steeds meer mensen kiezen ervoor om hun kapotte apparaten niet weg te gooien, maar te laten repareren. De vrijwilligers van het Repair Café Zoetermeer weten daar alles van. Elke dinsdagochtend en woensdagochtend ontvangen zij Zoetermeerders die met hun kapotte apparaten langskomen. Denk daarbij aan elektrische huishoudelijke apparaten zoals stofzuigers, koffiezetapparaten, waterkokers, naaimachines, verlichting, audio-apparatuur, computers of elektrisch gereedschap (o.a.boormachines). Ruim de helft van de reparaties worden met succes uitgevoerd!

Is er bij jou thuis iets kapot? Denk dan eens aan het Repair Café in plaats van aan het grofvuil. Dat is voordelig voor je portemonnee en voor het mileu.

De vrijwilligers van Piëzo staan elke dinsdagochtend en woensdagochtend van 9:15 tot 12:00 uur voor je klaar bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats aan de Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Milou van Loenen via m.vanloenen@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

Het Repair Café maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Fotograaf: Leon Koppenol

De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken toeristische foto’s van een regenachtig Zoetermeer

Gezellige wijklunch bij inZet Centrum

Drukbezochte avond in Wijktuin Noordhove