Prijsvraag: een naam voor het gebouw Cesar Franckrode

Piëzo en het ID college loven samen een prijs uit voor de bedenker van de beste naam voor hun gezamenlijke gebouw aan de Cesar Franckrode 62-64. Naast de ‘eeuwige roem’ voor de winnaar, ontvangt de winnaar ook een leuke prijs.

Sinds januari 2016 zijn Piëzo, het ID college en de gemeente Zoetermeer met elkaar gehuisvest in het gebouw aan de Cesar Franckrode 62-64. In het gebouw behoudt iedere organisatie zijn eigen identiteit en eigen naam. Voor het gebouw zijn de samenwerkende organisaties op zoek naar een naam.

De nieuwe naam van het gebouw moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Het gaat om een naam die de activiteiten en de doelen van zowel Piëzo en het ID college goed weergeeft. Steekwoorden daarbij zijn: integratie, educatie, leren en werken, participatie, ontwikkeling en ontmoeting. Maar ook het doel van de samenwerking binnen het gebouw en met partners rondom het gebouw en in de wijk Buytenwegh. Het doel van de samenwerking is: educatie, ontwikkeling en een ontmoetingsplek bieden aan mensen in de wijk Buytenwegh.

De organisaties hebben hun draai inmiddels gevonden en werken goed samen om van de locatie echt een plek te maken waar buurtbewoners van Buytenwegh maar ook andere Zoetermeerders welkom zijn. Het enige wat nog mist is een naam voor het gebouw die onder de buurtbewoners en andere Zoetermeerders bekend kan worden en staat als ‘dé plek’ waar het ID college, Piëzo en de gemeente Zoetermeer hun werkzaamheden verrichten.

Namen indienen
Iedereen die een naam bedenkt kan deze indienen via het volgende emailadres:
milou@stichtingpiezo.nl of info@idcollege.nl
onder  vermelding van ‘prijsvraag naam Cesar Franckrode’. De uiterste indiendatum is donderdag 31 maart. Indienen kan ook met onderstaand strookje. Het strookje kan ingeleverd worden bij de balie van Stichting Piëzo of in de wijkpost in het winkelcentrum.

Jury en opening

De naam zal uiteindelijk gekozen worden door een samengestelde jury die uit alle ingezonden namen de best passende naam zal kiezen. De gekozen naam voor het gebouw zal gepresenteerd worden bij de officiële opening van het gebouw die later dit jaar zal gaan plaatsvinden. De bedenker van de naam zal dan bekend worden gemaakt en de prijs in ontvangst nemen.

Inleverstrookje

Naam gebouw Cesar Franckrode: ……………………………………………………………………………………………

De toelichting op de naam: ………………………………………………………………………………………………………

Voor- en achternaam van de bedenker:………………………………………………………………………………………

Adres:………………………………………………………………………………………………………………………………………

Telefoonnummer en mailadres:

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove