Eten als je ziek bent

Tijdens de informatiebijeenkomst op donderdag 17 maart in PiëzoCentrum Oosterheem gaat diëtiste Suzanne Hak (Weten&Eten, Vierstroom) met deelnemers aan de bijeenkomst in gesprek over hoe je kunt omgaan met voeding als je weinig eetlust hebt. Daarnaast vertelt zij welke maatregelen je kunt nemen bij diarree en braken.

De bijeenkomst vindt plaats van 09.15 – 11.15 uur in PiëzoCentrum Oosterheem, Zanzibarplein 21.
De bijeenkomst en kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar zijn gratis.

Neem voor meer informatie contact op met Natalia Sadinska, Sociaal Cultureel Werker PiëzoCentrum Oosterheem, via 06-46863212 of natalia@stichtingpiezo.nl.

Recent

Repair Café Ambachtenwerkplaats – repareren in plaats van weggooien

Beter Nederlands leren spreken in een gezellige groep

Spelletjesmiddag voor ouderen bij inZet

Kennismaken met assertiviteit! – Workshop door Indigo Preventie

Geef een reactie