Presentatie over mysteries op aarde

Veel zaken laten zich door de wetenschap verklaren, maar er gebeuren ook dingen op aarde die we niet zo makkelijk kunnen verklaren of toch wel?

Op maandag 21 maart zal een vrijwilliger van Stichting Piëzo u aan de hand van een presentatie meenemen naar de vele mysteries die er op aarde te zien zijn (geweest).

De presentatie leidt u langs de mysterieuze grotten van Longyou (9de wereldwonder), de onderwaterstructuur van Yonaguni, de begraafplaatsen van de pre-Inca in Sillustani, de grootste geo- en petrogliefen in de wereld, karrensporen over de gehele wereld en naar de Zuidpool.

Deze presentatie vindt plaats bij inZet Centrum aan het Rakkersveld 253 op maandag 21 maart van 13:45 tot 15:00. Deelname is gratis.

Voor aanmelden of meer informatie kunt u terecht bij Christine Advokaat via christine@stichtingpiezo.nl of 079-8885550.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove