Praktijkles, de laatste puntjes op de ’i’

Deelnemers van de opleiding Zorg en Welzijn van Piëzo en MboRijnland zijn druk bezig met praktijklessen op school. Zo zetten zij de laatste puntjes op de ’i’ van hun opleiding. Eind januari ronden zij hun opleiding af.

Tijdens praktijklessen zijn de deelnemers te vinden in de mooi ingerichte praktijklokalen. Zo raken zij vertrouwd met het werken in de zorg. Zij leren bijvoorbeeld bedden opmaken en oefenen met babyverzorging. Dat helpt hen aan nieuwe, praktische vaardigheden en een zekere mate van zelfstandigheid.

Wie meer informatie wil over de opleidingen die Stichting Piëzo in samenwerking met het MBO Rijnland en de gemeente Zoetermeer verzorgt, kan een mail sturen aan Sandra Venhuizen via sandra@stichtingpiezo.nl.