Piëzo zoekt huiswerkbegeleiders voor kinderen en jongeren

Na de zomervakantie zullen de Studieplekken van Piëzo weer van start gaan en daarvoor zijn wij nog op zoek naar nieuwe vrijwilligers die het leuk vinden om kinderen of jongeren te begeleiden bij hun schoolwerk. De studieplekken vinden plaats op diverse locaties, waaronder ook op enkele scholen. Als vrijwilliger help je kinderen van de basisschool met hun schoolwerk/huiswerk of help je jongeren van het praktijkonderwijs met hun taalvaardigheid.
Kinderen en jongeren die om verschillende redenen geen mogelijkheid hebben om thuis zelfstandig of met behulp van ouders aan hun huiswerk of taalvaardigheid te werken, vinden bij de Studieplekken een rustige plek, met de nodige hulp en aandacht van onze vrijwilligers.

Lijkt het jou leuk om deze kinderen of jongeren te helpen? Dan verwelkomen we je graag als vrijwillige begeleider op één van onze studieplekken. Voor meer informatie of om je aan te melden, kan je contact opnemen via info@stichtingpiezo.nl.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?