Piëzo VakantieAcademie

Tijdens de zomervakantie organiseert Stichting Piëzo speciaal voor kinderen van 4 tot 12 jaar de VakantieAcademie waar kinderen mee kunnen doen aan creatieve activiteiten, kookactiviteiten en sport en spel.

De Piëzo VakantieAcademie vindt plaats:

Elke maandag in de zomervakantie van 10:00 tot 14:00 uur bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats (Teldersrode 25, 2717 HR Zoetermeer)

Elke dinsdag in de zomervakantie van 10:00 tot 14:00 uur bij PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21, 2716 VA Zoetermeer)

Elke donderdag in de zomervakantie van 10:00 tot 14:00 uur bij PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253, 2722 BN Zoetermeer)

Meedoen is gratis en je kunt zelf kiezen hoe vaak je meedoet en op welke dagen je komt.

Drinken en fruit is aanwezig. Neem wel je eigen lunchpakket mee!

Aanmelden hoeft niet, maar als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met Nicoline Schol, nicoline@stichtingpiezo.nl , 06-28851365.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie