Piëzo TalentenAcademie start met nieuwe beroepen in januari

In januari start de Piëzo TalentenAcademie met nieuwe beroepen in vier wijken. Ben je tussen de 9 en 14 jaar en wil je veel leren over beroepen en talent? Doe mee!

In de wijken Meerzicht (op dinsdag) en Buytenwegh (op donderdag) gaan we aan de slag met groene en duurzame beroepen. Zo ontmoet je een boswachter en ga je jouw eigen tuinontwerp maken. Ook leer je veel over duurzaamheid.

In de wijken Oosterheem (op dinsdag) en Palenstein (op donderdag) gaat het over beroepen die te maken hebben met spellen & games. Zo gaan we naar het Gamemuseum toe waar je leert over spellen en games en beroepen én maken wij kennis met een echte game-ontwikkelaar. Ook gaan we technisch speelmateriaal te maken.

Enthousiast? Doe dan mee!

Neem voor meer informatie en om je op te geven contact op met Simone Langeveld via talentenacademie@stichtingpiezo.nl, 06 36211905.

Of kijk op  https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/

Kinderen ontdekken hun talent en volgen boeiende lessen van gastdocenten die iets komen vertellen over hun beroep. Ook gaan we met de kinderen op werkbezoek.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove