Piëzo TalentenAcademie start in januari met de sectoren wetenschap en horeca

Weet jij al wat je later wil worden en welke talenten je daarvoor nodig hebt? Doe mee met de Piëzo TalentenAcademie en ontdek het.

In januari starten we met nieuwe lessen en nieuwe beroepen. In Buytenwegh leren we alles over beroepen in de horeca en in Oosterheem en Meerzicht leren we alles over beroepen die te maken hebben met wetenschap. Dus wil je later kok worden en een eigen restaurant beginnen of juist professor en onderzoeker worden? Geef je dan op!

De PiëzoTalentenAcademie is voor alle kinderen in Zoetermeer tussen 9 en 14 jaar. Kinderen maken op een leuke en praktische manier kennis met beroepen door middel van werkbezoeken en gastdocenten. Kinderen ontdekken welke talenten zij zelf hebben en wat zij daar later allemaal mee kunnen doen of worden.

Kijk voor de locaties van de Piëzo TalentenAcademie en om je aan te melden op https://stichtingpiezo.nl/projecten/piezo-talentenacademie/.

Neem voor meer informatie contact op met talentenacademie@stichtingpiezo.nl.

Deelname is gratis.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?