Piëzo en ProDemos verzorgen informatiebijeenkomst over verkiezingen

Piëzo organiseert in samenwerking met ProDemos informatiebijeenkomsten over de verkiezingen op 15 maart. Op maandag 20 februari organiseert Piëzo een bijeenkomst in PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253) en op donderdag 23 februari in PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21). De bijeenkomsten duren van 09.15 uur tot 11.15 uur, zijn gratis te bezoeken en kinderoppas voor kinderen van 0 tot 4 jaar is aanwezig.

‘Verkiezingsochtend’ PiëzoCentrum Meerzicht

Op donderdag 23 februari staat het PiëzoCentrum in Meerzicht in het teken van de verkiezingen. Deze ‘verkiezingsochtend’ is van 09.15 uur tot 11.15 uur en staat open voor iedereen die meer wil weten over de verschillende politieke partijen en wat het betekent om te gaan stemmen. Vertegenwoordigers van politieke partijen zijn deze ochtend ook aanwezig.

ProDemos en de verkiezingen

ProDemos is het ‘Huis voor democratie en rechtsstaat’. ProDemos legt uit wat de spelregels zijn van de democratie en de rechtsstaat en laat zien wat je zelf kunt doen om invloed uit te oefenen – in de gemeente, de provincie, het land en Europa.

Op 15 maart 2017 zijn er verkiezingen voor de Tweede Kamer. Wat doet de Tweede Kamer eigenlijk? Wat vinden de verschillende partijen  van zorg, AOW, immigratie en andere onderwerpen? Dat hoor je tijdens deze informatieve bijeenkomst. Ook leggen we uit hoe het stemmen precies werkt. Daarnaast kan je gezellig meedoen met de quiz en de bingo.

Meer informatie

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder ontwikkelen. Op onze locaties geven wij trainingen en activiteiten waaraan jij kan deelnemen.

Neem voor meer informatie over de bijeenkomst in PiëzoCentrum Palenstein contact op met Christine Advokaat via 079-8885550 of loop even binnen aan Rakkersveld 253.

Voor meer informatie over de ochtend in PiëzoCentrum Meerzicht, neem contact op met Femke Boerkamp, 079-3229453, femke@stichtingpiezo.nl