Pietenfeest bij Piëzo

Voor kinderen van 2 tot 12 jaar is woensdagmiddag 29 november het Pietenfeest in Oosterheem. Om 13.00 uur start de middag met een creatief uurtje waar kinderen een pietenmuts maken. Na het creatieve uurtje kunnen de kinderen deelnemen aan de grote pietengym in de sporthal. Aan het einde van de dag krijgen de kinderen en welverdiend pietendiploma mee naar huis. Bij deze gezellige middag mag iedereen verkleed komen. Natuurlijk zijn de ouders ook welkom!

Het Pietenfeest wordt georganiseerd door PiëzoCentrum Oosterheem in samenwerking met Kern Kinderopvang Zoetermeer en Sport & Spel van de Gemeente Zoetermeer.

Voor wie: kinderen van 2 tot 12 jaar en hun ouders
Datum: 29 november, 13.00 – 15.30 uur
Locatie: Zanzibarplein 21, Oosterheem & Gymzaal de Oosterpoort, te Oosterheem.

Aanmelden kan tot 23 november via: natalia@stichtingpiezo.nl of kzm.lm.13@kern-kinderopvang.nl