‘Opvoeden Samen Aanpakken’

Doet u ook mee met ‘Opvoeden Samen Aanpakken’ in Zoetermeer!

logo-osa-nl-300[2]

Veel ouders hebben dezelfde vragen over opvoeding, dezelfde onzekerheden en stuiten op dezelfde uitdagingen. In bijeenkomsten van ‘Opvoeden Samen Aanpakken’ gaan ouders en opvoeders -samen met een vrijwillige gespreksleider- met elkaar in gesprek over opvoeden en opgroeien.

U kunt een bijeenkomst van Opvoeden Samen Aanpakken bijwonen of u kunt een bijeenkomst voor ouders en opvoeders organiseren.

OSA in PCB-3

Wilt u informatie over het project ‘Opvoeden Samen Aanpakken’ (OSA), neem dan contact op met Wendy Moerman, coördinator OSA. Telefoon 06-80055583. E-mail: wendy@stichtingpiezo.nl

Stichting Piëzo voert het project uit in samenwerking met de Jeugdgezondheidszorg en medewerkers van Meerpunt informatie en advies.

Samen%20Opvoeden[2]