Computerlessen in PiëzoCentrum Meerzicht

Vanaf november starten er in PiëzoCentrum Meerzicht een nieuwe reeks computerlessen. Deelnemers aan deze lessen krijgen de kans om computervaardigheden te leren of op te halen.

De computerlessen worden gegeven door vrijwilligers van Piëzo. Één reeks computerlessen bestaat uit acht lessen van twee uur. De groepsgrootte bestaat uit maximaal 6 personen waardoor er extra individuele aandacht is.

Beginnerscursus computergebruik (Windows 10)
De cursus is bedoeld voor deelnemers die weinig ervaring hebben met het werken op de PC of laptop en daar graag verandering in willen brengen.
Inhoud: Het hanteren van de muis, gebruik van internet, email en documenten maken en opslaan.
Vervolgcursus computergebruik (Windows 10)
De cursus is bedoeld voor deelnemers al enige ervaring hebben met het werken op de PC of laptop en nog meer toepassingen willen leren.

Inhoud: Het installeren van emailprogramma’s, gebruik van internet, het aanpassen van het bureaublad en de bibliotheken en een basiscursus Word.

Data:                      Beginnerscursus woensdagochtend (start 4 november )
Vervolgcursus  donderdagochtend (start 5 november)

Tijdstip:                  9.15-11.15 uur

Locatie:                 PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21 in Zoetermeer