Open avonden in de houtwerkplaats van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Wil jij iets tofs maken van hout voor in je huis of in je tuin? Droom je van een eigen creatie maar weet je niet precies hoe te beginnen? Meld je dan aan voor de open houtwerkplaats in de Piëzo Ambachtenwerkplaats! Onder leiding van een ervaren vrijwilliger ga je aan de slag met je eigen ontwerp of idee. Samen werk je het plan uit, inventariseer je welke materialen er nodig zijn en maak je een realisatieplanning. Iedereen is welkom, met en zonder ervaring.

De avonden starten op dinsdag 27 juni en de houtwerkplaats is open van 19:00 tot 22:00 uur. Je komt zo vaak als nodig is voor jouw project(en).

De kosten bedragen 4,- euro per avond, waarvoor je gebruik kunt maken van onze werkplaats, aanwezige gereedschappen en expertise van de vrijwilligers. Je dient daarnaast zelf voor de aanschaf van hout en overige materialen te zorgen. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Milou van Loenen, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via m.vanloenen@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh