Kennissessie Genieten van de natuur

Kennissessie voor ouderen

Het groen rondom PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode wordt al een aantal jaren verzorgd door een groep vrijwilligers met Karin van der Lee als aanspreekpunt. Karin geniet erg van de natuur. Van tuinieren, maar ook van wandelen in het bos. Karin: “Onze natuur heeft een ongekende veerkracht en is van onschatbare waarde.”
Woensdagmiddag 14 juni wil zij haar natuurervaringen graag delen met andere 55-plussers. Zij zal een privé-verzameling natuurstenen en kristallen meenemen en hierover vertellen.
Kennissessies voor ouderen zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen.
Wil je deze kennissessie graag bijwonen? Je bent welkom op woensdagmiddag 14 juni van 15.00 tot 16:30 uur bij PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64.
Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via s.langeveld@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh