Ontmoeten en meezingen met Nederlandse klassiekers tijdens NL Doet in Castellum Palensteyn

Andere mensen ontmoeten? Samen zingen? Kom langs op vrijdag 11 maart van 15.00 tot 17.00 uur in Castellum Palensteyn! Vanaf drie uur zijn wijkbewoners uit Palenstein van harte welkom om onder het genot van een hapje en drankje mee te zingen met Nederlandse klassiekers.

Vrijwilligers José Hoek en Thea van der Vlist van stichting Piëzo hebben het initiatief genomen om tijdens NLdoet deze middag te organiseren en vrijwilligers van Lions Soetermare komen hierbij helpen. Ook de organisaties Middin, Palet Welzijn, MOOI en Piëzo dragen deze middag hun steentje bij in de uitvoering en de ondersteuning van de vrijwilligers.

Dit muzikale samenzijn, verbindt wijkbewoners en vrijwilligers en haalt unieke zangtalenten naar boven.

Entree is gratis. Van tevoren aanmelden is niet nodig, maar wordt wel op prijs gesteld in verband met inkoop van hapjes en drankjes.

De middag vindt plaats tijdens NLdoet en dankzij een financiele bijdrage van het Oranje Fonds. NLdoet is de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. Dit jaar valt Nl Doet op vrijdag 11 en zaterdag 12 maart.

Bel voor vragen en meer informatie naar PiëzoCentrum Palenstein 079-8887770, of loopt u binnen aan het Rakkersveld 253

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum