Ontdek Zoetermeer en omgeving op de fiets

Als het om fietsen gaat, ben je in Zoetermeer aan het goede adres. Vind je het zelf ook zo fijn om er met de fiets op uit te gaan, maar fiets je liever niet alleen? Dan hebben wij goed nieuws voor je. Vanaf donderdag 13 juni organiseert inZet Buytenwegh groepsgerichte fietstochten. Een vrijwilliger van Piëzo stippelt wekelijks een mooie route uit en zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt in de groep. Fiets je mee?

Elke donderdagmiddag (met ingang van 13 juni) van 13:00 tot 15:00 uur. Vertrek- en aankomstlocatie is inZet Buytenwegh, César Franckrode 64, waar na afloop ook een heerlijk kopje koffie of thee klaarstaat.

Deelname is 4 euro per persoon. Voor aanmelden of voor meer informatie kun je contact opnemen met Geke Spijker via geke@stichtingpiezo.nl of met de locatie via 079-8887474.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie bezoeken de Poffertjestuin

Repair Café Zoetermeer