NLdoet – Palenstein blijft in beweging

Palenstein blijft in beweging tijdens NLdoet

Met de komst van nieuwe woningen en nieuwe bewoners blijft de wijk Palenstein in beweging. Tijdens NLdoet kunnen de bewoners van de wijk elkaar ontmoeten en meedoen bij inZet Centrum. Op deze dag komen de bewoners van de wijk zelf letterlijk in beweging door mee te doen met stoelgym, Tah Chi en line dance. Na afloop kunnen zij in beweging blijven door zich bijvoorbeeld als vrijwilliger in te zetten in hun wijk.

Vrijdag 10 maart van 10:00 tot 15:00 uur, Rakkersveld 253. Deelname is gratis. Tijdens de lunch worden er smoothies en gezonde hapjes geserveerd.

Wil je je tijdens NLdoet inzetten als vrijwilliger bij deze activiteiten of wil je meer informatie over vrijwilligerswerk? Dan kun je contact opnemen met Gioia Conte via gioia@stichtingpiëzo.nl of via 06-31687716.

Ook om je aan te melden als deelnemer voor deze activiteiten kun je contact opnemen met Gioia Conte.

De activiteit van NLdoet wordt mede mogelijk gemaakt door het Oranje Fonds en uitgevoerd met behulp van vrijwilligers van Stichting Piëzo.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove