Afgelopen week was het een feestelijk moment voor 19 deelnemers van Piëzo. Tijdens een bijzondere bijeenkomst namen zij trots hun mbo-diploma in ontvangst. Wethouder Véronique Frinking reikte de diploma’s persoonlijk uit en sprak de deelnemers toe. De deelnemers hebben een lange weg afgelegd. Velen begonnen bij Piëzo met het opdoen van vertrouwen, het leren van […]