Muzikale bijeenkomsten bij inZet Centrum

Kun je zingen? Zing dan mee!

Iedere laatste woensdag van de maand kun je bij inZet Centrum genieten van optredens van Piëzo’s huisartiest Kees Vermeulen. In de zomervakantie zal hij vaker komen.
Kees is zanger en gitarist en heeft een groot repertoire en een breed genre; voor ieder wat wils dus. Wil je alleen luisteren dan is dat prima, maar kun je zingen, zing dan lekker mee!
Je bent welkom op de woensdagen 31 mei, 28 juni, 5 juli, 26 juli, 9 augustus, 30 augustus en verder alle laatste woensdagen van de maand.
13:30 tot 14:30 aan het Rakkersveld 253 in Zoetermeer. Deelname is gratis.

Voor meer informatie of voor aanmelden kun je contact opnemen met Christine Advokaat, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo via c.advokaat@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.

Fotograaf: Jeroen Stahlecker