Muizenhotels maken in de zomervakantie

Tijdens de zomervakantie kun je elke week terecht bij inZet op de Piëzo Ambachtenwerkplaats, bij inZet Meerzicht, inZet Centrum en bij Piëzo in Wijktuin Noordhove om een muizenhotel te maken. De (speelgoed)muizen slapen niet alleen in het hotel, maar kunnen daar ook naar het restaurant, naar de fitness of wat ze maar willen. Elk kind maakt een kamer voor het hotel en aan het einde van de vakantie maken we van alle kamers samen één groot hotel! Daarna komt het hotel op een mooie plek te staan, waar iedereen het kan bewonderen en de muizen fijn op vakantie kunnen.

Meedoen is gratis en je mag elke week meedoen, maar een keer of een paar keer kan ook. Dat mag je zelf kiezen.

Doe je ook mee? Deze activiteit is voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Ouders zijn natuurlijk ook van harte welkom om gezellig mee te doen.

Voor drinken en een tussendoortje wordt gezorgd.

Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10, elke dinsdag 16 juli tot en met 20 augustus van 10:00 tot 12:00.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25, elke woensdag 17 juli tot en met 21 augustus van 13:30 tot 15:30.

inZet Centrum, Rakkersveld 253, elke woensdag 17 juli tot en met 21 augustus van 13:30 tot 15:30.

inZet Meerzicht, Uiterwaard 21, elke woensdag 17 juli tot en met 21 augustus van 12:30 tot 14:30.

Vooraf aanmelden is niet nodig, maar wil je nog wat informatie? Neem dan contact op met Milou van Loenen  m.vanloenen@inzet-indewijk.nl, 06-11715238.

Onderschrift foto: Vrijwilligers van Piëzo zijn al druk bezig met de voorbereiding voor alle muizenhotels.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie maken kennis met het beroep van Gids

Relaxt de zomer door – Workshop door Indigo Preventie

Inburgeraars oefenen geleerde woorden en zinnen in de supermarkt

Repair Café Zoetermeer tijdens de zomervakantie geopend