Moestuinbakken maken tijdens NLdoet

Zet jij graag iets in elkaar? En vind je het leuk daarmee anderen te helpen? Doe dan mee tijdens NLdoet, de landelijke vrijwilligersactie van het Oranje Fonds, op vrijdag 28 mei in de Ambachtenwerkplaats. Tijdens NLdoet maken we samen een aantal moestuinbakken en richten deze ook in. De bakken komen te staan op de achterplaats van de Ambachtenwerkplaats. In de bakken worden groenten en kruiden gekweekt die vervolgens bij de wijkmaaltijden gebruikt worden.

Waar en wanneer? Ambachtenwerkplaats (buiten), Teldersrode 25, op vrijdag 28 mei van 09.00 uur tot 12.00 uur

Aanmelden bij Femke Boerkamp via femke@stichtingpiezo.nl of 06-46872086. We houden rekening met de geldende coronamaatregelen.

NLdoet is een landelijke vrijwilligersactie. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert mensen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. Dit jaar valt Nl Doet op vrijdag 28 en zaterdag 29 mei.

De Ambachtenwerkplaats is onderdeel van inZet, het samenwerkingsverband voor zorg en welzijn in Zoetermeer.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag