Middag van Palenstein geslaagd

De jaarlijks terugkerende middag van Palenstein was weer geslaagd. De opening werd verricht door wijkwethouder Robin Paalvast. Circus Nevermind nam de openingsshow voor haar rekening. Het thema was ‘On the move’ en dat heeft geresulteerd in tal van sportieve workshops waar de jeugd enthousiast aan deel nam. Zo konden ze boogschieten, freerunnen, voetballen, oefenen als circusartiest en streetdance.

Voor oudere wijkbewoners was een lekkere lunch bereid door vrijwilligers met muziek erbij. Er werd wat afgedanst deze middag. De middag van Palenstein werd afgesloten met een optreden van een koor. Dit koor is een aantal maanden geleden opgericht door Piëzo en bestaat uit wijkbewoners uit Palenstein en/of vrijwilligers van Piëzo.

De middag van Palenstein is mogelijk gemaakt door samenwerking en inzet door vele enthousiaste vrijwilligers en samenwerkende partners IKC de Meerpaal, IKC de Achtsprong, IKC de Jacobsvlinder, Palet Welzijn. MOOI!, Middin, Buurtwerk, Dirk, Kern Kinderopvang, gemeente Zoetermeer en Piëzo.

Fotograaf: Piëzo