Meedoen aan Taalontmoetingen

Kent u iemand die graag Nederlands wil leren, maar voor wie les volgen in een grote lesgroep te veel is? Of wil u zelf graag iemand op weg helpen met de Nederlandse taal? Dan is meedoen aan het project Taalontmoetingen een mogelijkheid.

Bij Taalontmoetingen leren de deelnemers de basis van de Nederlandse taal.  Vrijwilligers volgen een training en verzorgen de Taalontmoetingen in een 1-op 1 situatie bij de deelnemer thuis of geven les aan een klein groepje op een locatie in Zoetermeer. Een Taalontmoeting in een klein lesgroepje kan in principe overal plaatsvinden zoals op een basisschool, een peuterspeelzaal, in een woonzorgcentrum of op een Piëzo-locatie in de wijk. Wanneer een deelnemer eraan toe is stroomt de deelnemer door naar een grotere lesgroep van Piëzo of naar het taalaanbod bij één van de partnerorganisaties van Piëzo en het Taalhuis Zoetermeer.

Neem voor meer informatie of aanmelden contact op met Janita Volders, janita@stichtingpiezo.nl, 06-55214961

Zoetermeer, 21 november 2017.Fotograaf: Herman Zonderland

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?