Maatschappelijke Diensttijd bij Piëzo

Een uniek ontwikkeltraject voor jongeren!
De MDT is een traject bij Piëzo voor jongeren tussen de 15 en 30 jaar, die in korte tijd talenten willen ontdekken en ontwikkelen en iets willen doen voor een ander. Door deelname aan het traject krijg je inzicht in jezelf en ontdek je wat bij jou past, zoals vrijwilligerswerk, studie en toekomstige baan.
Wat en hoeveel je precies gaat doen, hangt af van wat jij kunt en wilt (leren). Dankzij de coaching, workshops bij samenwerkingspartner SWOM en werkervaring bij Piëzo ontdek je jouw talenten, ontdek je wat je leuk vindt en ontwikkel je nieuwe vaardigheden. Na afloop van het traject ontvang je een MDT-certificaat
Deelname aan het traject is volledig gratis. Het enige wat het je kost is een aantal uur inzet per week gedurende een periode van 4-6 maanden.
Wil je je aanmelden voor MDT of heb je vragen? Neem contact op met Wieneke Crince Le Roy, projectcoördinator MDT bij Piëzo, wieneke@stichtingpiezo.nl, 06-36211905.
De eerste jongeren in Zoetermeer hebben hun Maatschappelijke Diensttijd afgerond en ontvangen hun certificaat van MDT!

Burendag in Wijktuin Noordhove

Wethouder reikt voorleesdiploma’s uit bij de VoorleesExpress

Vier Burendag bij Piëzo en inZet

Wijktuin Noordhove aanwezig op informatiemarkt in Noordhove