Maak kennis met de EHBO-instructeur bij de Piëzo TalentenAcademie online

Wil je alles leren over het werk van de EHBO-instructeur ? En hoe jij zelf Eerste Hulp Bij Ongelukken kan verlenen als iemand een bloedneus of een wond heeft? Doe mee op donderdag 28 mei met de Piëzo TalentenAcademie online. EHBO-instructeur Carolien vertelt alles over haar werk en leert je hoe jij zelf EHBO kan verlenen.

De Piëzo TalentenAcademie is voor kinderen tussen de 9 en 14 jaar.

Donderdag 28 mei starten we om 15.30 uur. Aanmelden kan via https://stichting-piezo.webinargeek.com/piezo-talentenacademie.

Heb je je uiterlijk donderdag 28 mei om 12.00 uur aangemeld? Dan krijg je het EHBO-pakketje dat nodig is tijdens de webinar donderdag bij jou thuis bezorgd.

Heb je vragen? Neem dan contact op met Jocelyn Heidweiller via 06-51948552 / jocelyn@stichtingpiezo.nl.

Stockfoto: Sabine van Erp

Kinderen op een duurzame manier creatief aan de slag tijdens MeerZoetermeer

Piëzo TalentenAcademie te gast bij restaurant Hudson

Beroepen en talenten ontdekken bij de Piëzo TalentenAcademie