Maak je fiets zomerklaar!

Neem je deze zomer je fiets mee op vakantie, ga je op fietsvakantie of ben je van plan mooie fietstochten in onze omgeving te maken? Zorg er dan voor dat je fiets tiptop in orde is. Bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats kun je op maandag 8 juli en/of dinsdag 9 juli terecht voor een workshop waarbij je leert hoe je je fiets zomerklaar maakt. De ervaren vrijwilligers leren je onder andere hoe je je bandenprofiel kunt controleren en eventuele gaatjes kunt plakken. Hoe je je remmen en versnellingen kunt stellen en hoe je draaiende onderdelen van je fiets kunt doorsmeren. Natuurlijk is er ook ruimte voor je eigen vragen.

Maandag 8 juli van 13:00 tot 15:00 uur en/of dinsdag 9 juli van 09:15 tot 11:15 uur. De kosten voor de workshop bedragen 4 euro per keer. Je kunt contant betalen of met de Zoetermeerpas.

Piëzo Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25 (Winkelcentrum Buytenwegh).

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Nicoline Schol, n.schol@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8881928.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Fotograaf: Leon Koppenol

Kinderen ontdekken hun talenten bij de Piëzo TalentenAcademie

Participatiecertificaat voor Berhane

Computerles bij inZet Centrum