Liever bewegen dan moe

Bij inZet Buytenwegh  & De Leyens start binnenkort het fitprogramma Liever bewegen dan moe. Ben je somber, moe of heb je geen zin? Bewegen helpt! Tijdens de lessen ga je actief aan de slag met het bevorderen van de mentale en fysieke gezondheid. De lessen duren twee uur en elke les begint met informatie over een gezondheidsthema, zoals stress, piekeren, slapen, voeding, actief worden en blijven. Het tweede uur van de les ga je onder begeleiding van een sporttrainer bewegen, zoals bijvoorbeeld wandelen, rek- en strekoefeningen en ontspanningsoefeningen. Iedereen bepaalt voor zichzelf het tempo; plezier staat voorop!

De lessen worden verzorgd door Indigo Preventie op de donderdagen 18 november, 25 november, 2 december, 9 december en 16 december van 12:30 tot 14:30 uur aan de César Franckrode 64. Deelname is gratis. Tijdens de lessen is er ook gratis kinderoppas aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.

Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Natalia Sadinska, natalia@stichtingpiezo.nl, 06-46863212.