Leer sieraden maken van restmateriaal in de Ambachtenplaats

Vanaf woensdag 7 maart kan men in de creatieve werkplaats deelnemen aan een workshop sieraden maken van restmateriaal. Er zijn verschillende soorten materialen aanwezig waar deelnemers mee aan de slag kunnen. Een deskundige vrijwilliger begeleidt hen hierin. De workshop duurt in totaal 6 weken. Instroom is tijdens alle 6 de weken mogelijk.

Deelname aan de workshop kost 3 euro per keer, contact te betalen of tegen inlevering van ZoetermeerPas cheque 3, 4, 5 of 6. De workshops worden op woensdag van 09.15-11.15 gegeven. Tijdens de workshop is er gratis kinderoppas aanwezig.

Naast de creatieve workshops zijn in de Ambachtenwerkplaats ook andere workshops te volgen zoals klussen in huis, fietsen repareren, kleding repareren en/of zelf maken, elektra en weven.

Loop voor meer informatie binnen in de Ambachtenwerkplaats (Vrouwenhuiswaard 7), telefonisch te bereiken via 079-8881928, of neem contact op met Anouk Logtenberg via 06-40537674. Of mail naar anouk@stichtingpiezo.nl

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum