Leer Engels spreken voor op uw vakantie

Voor iedereen die graag beter Engels wil leren spreken voor op de vakantie, is er in de zomerperiode in PiëzoCentrum Palenstein een cursus ‘Engels voor op vakantie.’ Elke maandag van 10.00 uur tot 12.00 uur gaat u onder begeleiding van een kundige vrijwilliger aan de slag met het spreken van de Engelse taal. Aan het eind van de cursus kent u voldoende woorden en zinsconstructies om de Engels taal vlot te gebruiken en te verstaan. Zo kunt u op reis moeiteloos uw zegje doen! U leert veelgebruikte, alledaagse woorden en zinnen.

Start maandag 22 juli tot en met maandag 26 augustus.

Wil u deelnemen of graag meer informatie? Neem contact op met Christine Advokaat via 06-46866491, christine@stichtingpiezo.nl of loop binnen in PiëzoCentrum Palenstein (Rakkersveld 253). Kosten voor deelname zijn 3euro per les of  Zoetermeerpas Cheque 3, 4, 5 of 6.

Fotograaf: Herman Zonderland